Екологічна бригада

28.01.2016 20:46

Екологічна бригада

 

Звучить пісня «Світанок-чародій» І куплет

 

Уч. На сцені вас вітає радо

       Наша шкільна агітбригада, ВСІ «Світанок»

       Бо зараз головне питання –

       Екологічне виховання.

       Сприяти здійсненню мети –

       Планету, Землю зберегти!

 

Всі. Екологія природи – екологія душі.

 

1-й учень. Українська земля! Де є краща? Де миліша, як не на Вкраїні? Тут городи і сади, яблука і гарбузи, тут і олія , і буряки, тут ягоди червоні. Тут пшениці золоті, річки молочні, кавуни красносочні, худоба і птиця,  всяка пашниця.

 

2-й учень. Струмок серед гаю, як стрічечка,

                   На квітці метелик, як свічечка.

                   Хвилюють, малюють, квітують поля!

                   Добридень тобі, Україно моя!

 

3-й учень.  Буває, часом сліпну від краси,

                   Спинюсь не тямлю, що воно за диво.

                   Оці степи, це небо, ці ліси,

                   Усе так гарно, чисто, незрадливо,

               

4-й учень.  Усе як є – дорога, явори.

                    Усе моє, все зветься Україна.

                    Така краса, висока і нетлінна,

                    Що хоч спинись, і з Богом говори…

 

5-й учень. І от така гарна наша матінка – Земля. Вона дуже гарна! Ваблять око розкішні густі ліси, на луках цвіте безліч барвистих квітів, у чистому блакитному небі літають птахи, на дитячих майданчиках бавляться щасливі малюки.

 

6-й учень. Мабуть, найбільшу насолоду і радість, найпалкішу любов до рідного краю, до життя викликає спілкування з природою. Вона завжди чарувала й чарує, хвилювала й хвилює людину.

 

7-й учень. У кожного з нас залишається в серці дорогий миловидний куточок,

де минає дитинство, настає юність, де нам легко і солодко дихати. Ота рідна єдина стежина в природі до рідної оселі, якою бувало не йдеш, а летиш, неначе птах.

 

8-й учень. Але, чи справді все так чудово? Чи дійсно наша земля щаслива? Чи легко їй?

9-й учень. Все більше й більше людина підкорює природу. Створено нове водосховище. Людина підкорює природу!

 

1-й учень. Користуйтесь ДДТ! Створено новий хімічний препарат, який звільнить нас від усіх комах, які літають і кусаються. Людина підкорює природу.

 

2-й учень. Відкрито нове родовище, в тайзі побудовано новий населений пункт, прокладена залізниця…

  Людина підкорює природу!

 

3-й учень. Нові технології допоможуть. Генетично модифіковані продукти допоможуть подолати голод і хвороби.

   Людина підкорює природу!

 

4-й учень. Під загрозою зникнення знаходиться український символ степів – ковила.

   Брандушку різноколірну, шафран сітчастий, тюльпан бузький занесено до Червоної книги України.

   Людина підкорює природу!

 

5-й учень. Армія найстрашніших ворогів збирається у повній тиші, і ніхто не стежить за їх небезпечною силою. Їх усе більше, і чекати помилування від них даремно. Спочатку на їхню сторону перейде все, що ми маємо, а потім і сама земля буде належати тільки їм.

 

6-й учень. У безлюдних місцях збираються загарбники, порівняно з якими Чингізхан і Наполеон – безпорадні діти. Ці місця називаються звалищами, ім’я цих ворогів – сміття.

 

 

                     Сценка (Звучить музика.  Танцюють завойовники: Амброзія,       

                                           Сміття та Кульок.)

Амброзія (кричить). А-а-а-а! Я купила цю кофту спеціально для цієї вечірки! А ти просто навмисне обляпав мене якоюсь гидотою! Ох, яка я розлючена!

 

Сміття.  Та я ж не думав, що хтось викинув пакет з кетчупом. Почекай, десь тут валявся «Тайд» - подвійна сила!

 

Кульок. Куди твоя подвійна сила на зелену Амброзію! Тут треба «Персіл» - зелене світло!

 

Амброзія. Ах! Я знову в центрі уваги! Вечірка врятована. Та не шкреби мене, Кульок! У моїй роботі важливо, щоб шкіра була гладенька.

 

 Сміття. А яка в мене робота?

 

Амброзія. А пилок розсівати? А дихати людям не давати? Він не продається в магазині, замовляйте тільки у нас, на смітниках! Ну то як? Літо замовляли? Отримуйте безкоштовні подарунки!

 

Усі кашляють. К-хи, к-хи, к-хи.

 

Кульок.  А до чого тут гладенька шкіра?

 

Амброзія. А щоб такі, як ти, не чіплялися! Ти ж не можеш, як нормальне сміття себе вести. Викинули тебе, то й лежи! Так ні! Він скрізь літає, за все зачіпляється.  (Звертається до залу). Ну а ви знаєте, куди діваються ваші викинуті кульки?  Нікуди! Ось вони!

 

Сміття.  Кайф!  Життя стає цікавішим!

 

Амброзія. Фу! Ну чого ж ти так смердиш? Ну ніяк не можу звикнути. Добре, що в мене є така штучка. (Дістає балончик).  Два натискання – і свіжість озонової дірки вам забезпечена.

 

Кульок. Ти що, не почув! Відійди від дами, смердиш, як три в одному!

 

Сміття. Та не лайтеся ви! Ми скільки років разом! Ми – бригада. Учора ми сказали собі: «Можемо!», а сьогодні кажемо всім: «Треба! Треба завоювати Землю!»

 

 (На сцену виходять учні-екологи, а герої смітника з кроками:»Рятуйтесь! Ідуть екологи!», - злякано  втікають.)

 

На фоні ліричної мелодії учасники агітбригади передають клубочок. Утворюють імпровізований екологічний ланцюг.

 

1-й учень.  Ось планета,

                    Яку ми звемо Земля.

                    А я вербичка, зелене личко,

                    Яка вплітається в ниті незримі,

                    Щоб все зв’язали у коло єдине

                    На цій планеті,

                    Яку ми звемо Земля.

 

2-й учень.  А я сонце, що день приносить,

                    Повітря нагріє, розчеше коси вербичці,

                    Яка вплітається в ниті незримі,

                   Що все зав’язали в коло єдине

                   На цій планеті, яку ми звемо Земля.

   

3-й учень. А я зернятко,

                   Яке зігріте сонцем ласкавим,

                   Що день приносить,

                  Повітря нагріє,

                  Розчеше коси зеленій вербичці,

                  Що росте на планеті Земля.

 

4-й учень. Я – мишка сіренька,

                 Яка зернятко з’їдає тихенько,

                 Яке зігріте сонцем ласкавим,

                 Що сіє життя на планеті Земля.

 

5-й учень.  Я – змія повзуча,

                  Яка впіймає мишку сіреньку,

                  Яка з’їдає зернятко тихенько

                  На щедрій планеті,

                  Яку ми звемо Земля.

 

 6-й учень. А я – їжачок колючий,

                  Який поснідає гадом повзучим,

                  Що гріє на сонечку тіло блискуче,

                  На добрій планеті, яку ми звемо Земля.

 

7-й учень. А я – людина,

                  Завершую коло єдине,

                  Яке зберегти повинна,

                  Щоб квітло життя невпинно

                  На вічній планеті,

                  Яку ми звемо Земля!

 

8-й учень. Всяк  хоче від природи щось узяти,

                  І рівновага вже по швах давно тріщить!

                  Коли ж борги ми будем віддавати?

                  І чи Всевишній зможе нам простить?

 

 9-й учень.  Життя – це соло. Кожен має право

                   Його прожить, як поле перейти.

                   Та сонце щоб щодня людей вітало,

                   Усі помилки маєш сам знайти!

           

       (Під ліричну музику учасники покидають сцену)

 

                   Керівник гуртка «Довкілля»: Сацик Ю.В.