КАРТА ВИВЧЕННЯ ПІДЛІТКА СХИЛЬНОГО ДО ПРАВОПОРУШЕНЬ
КАРТА ВИВЧЕННЯ ПІДЛІТКА СХИЛЬНОГО ДО ПРАВОПОРУШЕНЬ
1. Загальні дані:
1) Клас _____________________
2) Прізвище ім’я по-батькові_________________________________________
3) Вік ______________
4) Домашня адреса _________________________________________________
2. Дані спостережень класного керівника:
1) Основні вияви «труднощів», де, з якого часу спостерігаються _____________
____________________________________________________________________
2) Ставлення до навчання (успішність, чи має бажання вчитися, якщо не вчиться, то з яких предметів?) __________________________________________
____________________________________________________________________
3) Ставлення до праці (що любить робити?) ______________________________
4) Поведінка в колективі (взаємовідносини з колективом чи має друзів хто вони?) ______________________________________________________________
____________________________________________________________________
5) Ставлення до дорослих, учителів (хто з них є авторитетом, чому?) _________
____________________________________________________________________
6) Як проводить вільний час? (гуртки спорт чи цікавиться музикою, театром, кіно, читанням художньої літератури?)__________________________________
7) Норми культурної поведінки (чи володіє навичками культурної поведінки і культурою мови? Такт по відношенню до дорослих, товаришів. Охайність. Як веде себе в громадських місцях?) _______________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________
8) Які засоби впливу застосовувались до учня школою батьківським комітетом, сім’єю тощо?
3. Умови життя в сім’ї:
1) Прізвище, ім’я, по-батькові батьків, місце роботи. Чи має сестер, братів? Які вони? ______________________________________________________________
____________________________________________________________________
2) Матеріально-побутові умови (в яких умовах проживає, дохід сім’ї) ________
____________________________________________________________________
3) Взаємовідносини в сім’ї. Чи мають відхилення в поведінці члени сім’ї (алкоголізм, хуліганство, судимість)? ___________________________________
___________________________________________________________________
4) Виховання в сім’ї (характер впливу на учня, його участь у домашній роботі. Заохочення і покарання. Наявність контролю з боку членів сім’ї. Відношення учня до батьків і батьків до нього) _____________________________________
____________________________________________________________________
5) Стан здоров’я учня. Фізичний розвиток. Чи займається спортом? Які відхилення має у фізичному чи розумовому розвитку?
4. Висновки:
1) Які причини відхилення від позитивної поведінки? ______________________
2) Комплекс заходів для перевиховання підлітка __________________________
Наставник __________________________________________________________
ПРОГРАМА ВИВЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ
ВАЖКОВИХОВУВАНОГО УЧНЯ
1. Загальні відомості про учня: рік народження клас місце проживання.
2. Фізичний розвиток і стан здоров’я.
3. Умови сімейного виховання: склад сім’ї, освіта, місце роботи, спеціальність, посада батьків, матеріальні, житлово-побутові умови. Характер взаємовідносин між батьками і дітьми.
4. Успішність. Причини неуспішності. Ставлення до навчання, до окремих навчальних предметів.
5. Ставлення до праці, як проявляє себе у різних видах праці у школі та вдома, який вид праці найбільше полюбляє? Повага до праці інших людей.
6. Чи має суспільні доручення. Як ставиться до їх виконання?
7. Участь у гуртках, спортивних секціях.
8. місце у класному колективі, характер взаємовідносин з учителями, товаришами. Особливості ставлення до оточення.
9. Чи має друзів, хто вони, на чому будується дружба?
10. Дисципліна в школі та вдома. Які порушення дисципліни допускає. Засоби протидії?
11. Чи має учень необхідний рівень культури поведінки7
12. Особливості пам’яті, уваги, мислення, мовлення.
13. найбільш типовий психічний стан – збуджений, загальмований, врівноважений.
14. Характер інтересів, ідеалів, потреб, нахилів.
15. Які моральні якості, риси характеру намагається виховувати в собі?
16. Плани на майбутнє, яку професію вибрав після закінчення навчання?
17. Особливості розвитку моральних, вольових якостей.
18. Як використовує вільний час, чим займається, з ким його проводить?
19. Обсяг читацьких інтересів.
20. Особливості оточення поза школою.
21. Ставлення до природи, звірів, птахів.
22. Найбільш виражені риси характеру.
23. З якого віку та класу даний учень характеризується як важкий?
24. Які позитивні риси та якості були притаманні учневі раніше?
25. Які позитивні риси та якості є у нього зараз?
26. Які негативні риси та якості були притаманні учневі раніше?
27. Які негативні риси та якості є у нього зараз?
28. Чи усвідомлює учень існування у нього негативних якостей?
29. Чи бажає він їх позбавитись?
30. Чи усвідомлюють батьки недоліки у вихованні своєї дитини?
31. Вкажіть загальну оцінку виховного впливу на учня його сім’ї: нейтральний, позитивний, негативний.