Рік Новий зустрінем разом

28.01.2016 20:27

Рік Новий зустрінем разом

1-й ведучий.

         І знову свято йде до нас

         Із світом чарівних прикрас,

         І кожен знає назву свята:

         Ми будем Новий рік стрічати.

2-й ведучий.

         Рік Новий зустрінем разом

         Один з одним, клас із класом!

         Школа – це великий дім,

         І сьогодні – радість в нім!

1-й ведучий.

Чекають нас усіх дарунки,

Веселі конкурси, пісні;

І зустріч із казковим світом,

Що сниться вам лише у сні!

2-й ведучий.

Вже Дід Мороз іде до нас!

Щоб зі святом всіх вітати.

І в новорічний гарний час

Нам щастя побажати!

Дід Мороз.

         Ви мене усі чекали,

Дуже радо зустрічали.

Я прийшов до вас із снігом,

З візерунком на вікні,

З новорічним гарним святом.

Чи зраділи ви мені?

По всьому світу я ходив,

Багато бачив різних див.

Через гори і долини –

До вас хутчіше, до ялини

З Новим роком привітати,

Сокровенне побажати!

Я вітаю щиро вас

І від серця всім бажаю,

Щоб у Новім році, друзі,

Ви були щасливі, дужі,

Не хворіли ані дня –

Ви і ваша вся рідня.

Щоб не знали в чесній праці

Труднощів і перешкод.

Один одного цінували

І веселі в дружбі жили.

Щастя, здоров’я не на один рік,

А на цілий вік!

З Новим роком!!!

А тепер взялись за руки –

Поведемо хоровод,

Хай лунають пісні звуки

І танцює весь народ!

(Водять під пісню хоровод).

Дід Мороз. А де ж моя внучка Снігуронька? Давайте її покличемо!

(Діти кличуть Снігуроньку).

Вовк. (одягнений в Снігуроньку).

Я Снігуронька маленька

Народилася з сніжку.

Вишивала мені ненька

Зірочки на кожушку.

Зараз зірочки покажу.

(Показує зірочки).

Дід Мороз. Я не зірочки бачу, а вовчий хвіст.

Вовк. Нічого-нічого, дуже багато Снігуроньок з вовчими хвостами ходить. Це така мода. Навіть фільм про це є. Ви дивилися?

Діти. Ні!

Вовк. Нічого, я вам зараз поворожу. Там Дід Мороз до мене, тобто до Снігуроньки, співає:

«Расскажи, снігурочка, где была,

Расскажи-ка милая, как дела?»

А я йому:

«За тобою бегала, Дед Мороз,

Пролила немало я горьких слез!»

І далі він мене на танець запросив.

«А ну-ка, давай-ка, плясать выходи!»

Але я дівчина сором’язлива і йому відповіла:

«Нет, Дед Мороз, нет, дед Мороз, погоди!»

Згадали той фільм, як його там?

Діти. «Ну, постривай!»

Вовк. Всі пригадали, а ти кажеш, що я не Снігуронька!

 

Дід Мороз. Добре, добре, Снігуронька, але не моя. Давайте її покличемо, може і вона прийде?

(Діти гукають). Снігуронька!

Розбійниця. (вбігає, переодягнена в Снігуроньку).

Чула, чула, що гукали

Мене, Снігуроньку, всі звали?

В мене ножичок гостренький,

Пістолетик не ржавенький.

Влучно я стріляю

І ножі кидаю!

І нікого не боюся

І на святі звеселюся.

Дід Мороз приніс дарунки?

Нащо Діду працювати

І гостинці роздавати?

Заберу я їх собі!

(Тягне мішок з подарунками до себе).

Дід Мороз. Що?

Розбійниця. Не хвилюйся, дам тобі!

Дід Мороз.

В мене внучка не така.

Вона ввічлива і добра.

Ти ж – злюча і лиха,

Наче розбійниця яка!

(Вбігає Баба Яга).

Баба Яга.

Я Снігуронька маленька,

В мене личенько гарненьке!

Дід Мороз.

Тільки носик горбатенький!

Баба Яга.

За тобою поспішала

Через гори і долини

Дуже швидко до ялини.

За пеньочок зачепилась

І на землю впала –

Тут і носик свій зламала.

Дід Мороз.

В мене внучка молоденька.

Ти ж – стара і горбатенька!

Ноги ледве ти волочиш,

Стать Снігуронькою хочеш?

Баба Яга.

Я ж тобі казала:

«За тобою поспішала…

І на землю впала,

Тут і ніжку я зламала!»

Дід Мороз.

Видно дуже ти впала,

Що Снігурка з тебе стала!

Баба Яга.

А, послухай-но, Дідусю,

В лісі сумно від нудьги.

Не прийду ж до вас на свято

В ролі Бабоньки Яги!

Захотілось стати Снігуркою,

Змолодіти хоч на мить,

Заспівати, затанцювати,

І цукерок скуштувати…

(Тягне мішок Діда Мороза).

Кілограмів два чи три.

Що хвилюєтесь? Дарма!

Бо вже як 300 років

Всіх зубів моїх нема.

Дід Мороз.

Залишайся, звеселяйся,

З нами свято зустрічай.

Баба Яга.

До ялинки, Баби Йожки,

Вже танцюють наші ніжки!

(Баби Йожки виконують танок).

Дід Мороз. Де ж моя Снігуронька?!

Снігуронька. Ой, Дідусю, чого це ти сам прийшов на свято, а мене не почекав?

Дід Мороз.

Я чекав тебе давно,

А тебе все не було.

Ось тепер ми всі разом

Привітаємо гуртом!

Снігуронька.

Незабаром Новий рік

Переступить вам поріг!

Хай до вас він завітає

З тим, що серце побажає!

Щоб приніс він вам у хату

Щастя й радості багато!

Хай здоров’я цілий міх

Принесе на ваш поріг!

Дід Мороз. Будьте щасливі!

Снігуронька. Будьте здорові!!

Разом.

З Новим роком!

З Новим щастям!

Нам сумувать сьогодні гріх!

Хай дзвенять на нашім святі

Пісня, музика і сміх!

(Танці, пісні, вірші, загадки, конкурси, підготовлені учнями до свята).

Вед.1 Всім присутнім шлють новорічні привітання найменші члени великої, дружної шкільної родини - наші першокласники.

Конкурс «А, що в лантусі»

Вед.2 До новорічних привітань приєднуються учні 2-го класу.

Конкурс «Зимовий аукціон»

Конкурс «Естафета з повітряними кульками»

 

Вед.1 А тепер до вітального слова запрошуються випускники початкової школи учні 4-го класу.

Конкурс «Витягни приз»

Конкурс «Зав’язати косинку на повітряну кульку»

Конкурс «Злови сніжку»

Дід Мороз.

Наш Новорічний ранок вже закінчувати час,

Кращі побажання ви прийміть від нас.

І в вас, і в нас хай буде гаразд,

Щоб ви і ми щасливі були!

Снігуронька.

Прощавайте, друзі, низький вам уклін,

Доброго здоров’я зичим вам усім!

І в вас, і в нас хай буде гаразд,

Щоб ви і ми щасливі були!