Т.Г.Шевченко – гордість нашого народу

06.02.2016 19:45

       Т.Г.Шевченко – видатний український поет, гордість нашого народу. І якби я була його сучасницею, бачила його, то це для мене була б велика радість. Я захоплююся його силою духу, відданістю українському слову.

     Тарас Григорович жив у страшні часи – часи кріпацтва, мріяв про вільну Україну. Зростав у бідній, багатодітній, кріпацькій родині. Злидні і голод були постійними гостями родини. На пана працювали всі кріпаки, навіть малі діти. Тарас пас панських гусей, потім овець, далі став служником – козачком у пана Енгельгарда . Сумна картина у житті поета, але він все витримав.

    Якби я жила у його часи, і в мене було таке тяжке дитинство, то навряд у мене було б скільки мужності і терпіння як у нього.

    Декілька разів поета заарештовували, відбував десятилітнє заслання, але не зрікся писати вірші, красиві вірші, сповнені любов’ю і тугою за рідною Україною. Більшість  творів наповнені закликом до боротьби за вільну, самостійну Україну, яку він дуже хотів побачити. Такі мотиви у творчості митців були зобороненими,  але Тарас Григорович нічого не боявся.

    Якби я була на його місці, мабуть, все ж таки зріклася писати такі вірші.

   Загалом я б не хотіла жити в ті далекі часи, коли жив Тарас Шевченко. Але я особисто щиро вдячна йому за пройдений тернистий шлях. За його вірші з особливим змістом.

   Дякую Вам і низький Вам уклін.

                                           Матвієнко Ірина