Тематична контрольна робота. «Вступ. Із літератури європейського бароко»
Тематична контрольна робота. «Вступ. Із літератури європейського бароко»
І в.
1. Укажіть, коли розвивалося бароко:
А) у ХV ст.; Б) у ХVІ ст.; В) у ХVІІ ст..
2. Укажіть, що у перекладі з італійської означає «бароко»:
А) прекрасний, дивовижний; Б) дивний, химерний; В) фантастичний, ілюзорний.
3.Укажіть, яким чином король Басиліо, дізнався про майбутню долю сина:
А) із провісництва зірок; Б) від віщуна; В) у побаченому сні.
4. Зазначте, навіщо Басиліо помістив Сехисмундо у вежу:
А) щоб уникнути пророцтва;
Б) щоб позбутися сина; В) щоб передати престол іншому.
5. Позначте ім’я слуги Сехизмундо:
А) Карло; Б) Клавдіо; В) Клотальдо.
6.Дайте визначення бароко як літературного напряму.
7. Із скількох хорнад складається драма «Життя – це сон»?
8.Чиєю донькою виявилася Росаура?
9.Хто претендував на польський престол?
10 Схарактеризуйте образ Сехизмундо.
Критерії оцінювання 1-9 – 1 бал;
10 – 3 бала
Тематична контрольна робота. «Вступ. Із літератури європейського бароко»
ІІ в.
1. Укажіть закінчення фрази: «Бароко – це…»:
А) напрям; Б) стиль; В)течія.
2. Укажіть, у яких видах мистецтв, окрім літератури, виявилося мистецтво бароко:
А) театр; Б) живопис, архітектура, скульптура, музика; В) хореографія.
3. Зазначте, де відбувається дія драми П.Кальдерона «Життя – це сон»:
А) У Московії; Б) у Полонії; В) у Німеччині.
4. Укажіть, як Сехизмундо перенесли до палацу?
А) зав’язавши очі; Б) давши снодійне; В) відкривши таємницю.
5. Укажіть добу, після якої виникла доба бароко:
А) романтизм; Б) класицизм; В)Відродження.
6. Продовжіть речення: «Бароко – це…»
7. Які основні риси літературного бароко?
8. Кого із відомих іспанських драматургів наслідував молодий П.Кальдерон?
9.Які особливості композиції драми «Життя – це сон»?
10.Схарактеризуйте образ короля Басиліо.
Критерії оцінювання 1-9 – 1 бал;
10 – 3 бала